בתום עימות משפטי נפסק: המלפפון שווה 328,000 ש"ח

ישראל פריי No Comments on בתום עימות משפטי נפסק: המלפפון שווה 328,000 ש"ח
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

328,000 ש"ח. זה הסכום שבית משפט השלום בנתניה פסק לשלם לסדרן שעבד בסניף "שופרסל דיל" בעיר, כפיצוי על החלקתו במהלך עבודתו על חלקי מלפפון שהיו פזורים על רצפת הסניף.

הסדרן, כיום בשנות החמישים לחייו, עבד מאז 1999 כסדרן סחורות בשופרסל דרך חברת כוח האדם "גורי יבוא והפצה". בתחילת 2010 הוא נכנס למחסן. "לא ראיתי שיש בכלל מלפפון על הרצפה. אחרי כמה שניות נפלתי וחטפתי מכה חזקה ביד", הוא משחזר.

כתוצאה מההחלקה נקרע לאיש שריר בכתפו הימנית, והוא הוכרז כנכה ברמה של 25 אחוזים. האיש תבע את "שופרסל", חברת כוח האדם "גורי יבוא והפצה", וחברת הביטוח "כלל". חברת כוח האדם טענה כי האיש עזב את עבודתו שלשה חודשים לאחר המקרה, ללא כל הודעה, בעוד הוא טען כי עזב כשהבין שהפציעה לא תאפשר לו המשך עבודה שכזאת.

השופטת ציינה בפסק הדין, כי אחריות המעסיק לדאוג לשלומו ולסביבת עבודה בטוחה לעובד. את עיקר האחריות הטילה השופטת על שופרסל, שתשלם 60 אחוז מהפיצויים. האחוזים הנותרים ישולמו על ידי חברת גורי יבוא והפצה.

הסדרן יקבל פיצוי של 328 אלף שקל והוצאות משפט בשיעור של 17 אחוז. לאחר ניכוי תגמולים לביטוח לאומי, צפוי הסדר לקבל בסך הכל 78,600 שקלים.



0 תגובות